Druk op enter om de resultaten te tonen of ESC om te annuleren.

Titanic hotel Turkije

Titanic hotel Turkije. In 2013 bezocht ik het Titanic Beach Lara hotel in Antalya. Lees mijn ervaring en boek je reis naar het Titanic hotel.

Het Titanic hotel in Turkije is een all inclusive hotel gevestigd in een 5-sterren resort dat in de badplaats Antalya aan de zuidkust van Turkije aan de Middellandse Zee ligt.

Het resort ligt op ongeveer 10 kilometer van het vliegveld van Antalya, de stad Antalya ligt op 17 kilometer van het resort en is met het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Het resort heeft o.a. een privé-strand en meerdere zwembaden. Ook zijn er sportactiviteiten en is er entertainment voor de kinderen.

Het hotel staat bekend als zeer luxe en comfortabel en word jaarlijks dan ook door vele Nederlanders bezocht.

Op loopafstand van het resort vind je winkels en een Hollands café waar live Nederlandse sportwedstrijden worden uitgezonden.

Een kort verslag van mijn vakantie

In 2013 heb ik met 5 anderen dit schitterende resort bezocht. Op 19 september vertrokken we vanaf Schiphol naar Antalya waar we in de loop van de middag aankomen.

Vervolgens zijn we met een gereedstaande bus naar het resort gereden. Eenmaal aangekomen melden we ons bij de receptie, we hebben eigenlijk een hotelkamer geboekt maar krijgen de mogelijkheid om voor dezelfde prijs een huisje te huren wat we dan ook doen.

Gedurende onze vakantie spenderen we de meeste tijd aan het zwembad en privé-strand van het resort.

Op dag 4 gaan we naar het nabijgelegen Hollands café waar we live een voetbalwedstrijd bekijken.

Op dag 5 bezoeken we de stad Antalya waar we met een bus naar toe worden gebracht. We krijgen hier genoeg tijd om te shoppen en de vele bezienswaardigheden van Antalya te bezichtigen voordat de bus ons weer komt ophalen.

Op dag 8 vertrekken we weer naar Nederland en kunnen we terugkijken op een leuke vakantie in Turkije.

Mijn conclusie

Het Titanic hotel is veruit het beste hotel dat ik ooit heb bezocht.

Het eten in het resort is perfect te noemen, er is zoveel keus tijdens het ontbijt en diner dat je eigenlijk niet meer weet wat je op je bord moet scheppen.

Wel kan het er erg druk zijn tijdens het diner waardoor het vinden van een tafel niet altijd even gemakkelijk is, het is aangeraden om wat vroeger of later te gaan eten dan gebruikelijk.

Het was over het algemeen tijdens mijn vakantie niet heel erg druk op het strand en bij het zwembad waardoor het vinden van een strandstoel geen probleem was.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat dit een super hotel is en ik kan het dan ook aanraden om dit hotel een keer te bezoeken.

Boek je vakantie naar het Titanic hotel

Hieronder staan touroperators die een vakantie naar dit fantastische hotel aanbieden.

Arke

Kras

WTC

Vragen en opmerkingen over het blog Titanic hotel Turkije

Heb je nog vragen en opmerking na het lezen van het blog Titanic hotel Turkije laat dan hieronder een bericht achter en ik zal deze zo snel mogelijk beantwoorden.